
18:18, 23 березня
В Укрзалізниці стався масштабний технічний збій: онлайн сервіси тимчасово не працюють
Сьогодні зранку через технічний збій в ІТ-системі Укрзалізниці припинили роботу онлайн сервіси. Зокрема, недоступні продаж квитків через застосунок і сайт, замовлення послуг та довідкові сервіси. Проблема не усунута станом на 18.20.
Фахівці працюють над усуненням проблеми, а компанія оперативно змінила процеси, щоб пасажири могли користуватися послугами без перешкод. Збільшено кількість працівників у касах вокзалів, а начальникам поїздів дозволили оформлювати проїзд на борту у термінових випадках.
Якщо раніше придбаний квиток не відображається у застосунку, варто перевірити електронну пошту — там має бути PDF-версія.
На час усунення збою продаж квитків на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня, здійснюється виключно у касах. Для оформлення групових перевезень, вагонів для осіб з інвалідністю чи інших послуг необхідно звертатися на електронну адресу [email protected].
Рух поїздів здійснюється за графіком, ситуація контрольована.

Підписуйтеся на наш Телеграм-канал та отримуйте новини ще оперативніше!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Компанія «Casino.ua» адаптується до нових вимог регулятора: що змінилося для гравців
Новини компаній
17:30
Вчора
15:30
Вчора
18:00
25 квітня
Шок-ціни на меблі в Ужгороді: купуйте вигідно, а не дорого
Новини компаній
17:00
25 квітня
Фонд Андрія Матюхи допоміг втілити міжнародну мистецьку ініціативу «ORIGAMI for UKRAINE» у столиці
Пресреліз
16:00
22 квітня
17:41
21 квітня
16:34
21 квітня
Оголошення
08:00, 24 квітня
08:00, 24 квітня
10:10, 15 квітня
10:37, 22 квітня
20
live comments feed...