Український бізнес в умовах російської агресії намагається вижити та пережив декілька еволюційних етапів своєї діяльності. Зокрема, компанія 1CallCenter пристосувалася працювати в умовах війни, підтримувати своїх працівників та створювати нові робочі місця.
Хоча на ринку праці України ситуація залишається досить складною. Серед українців, які мали роботу до війни, 53% сьогодні не працюють. Водночас 22% працюють у звичному режимі, 21% – віддалено або частково, і лише 2% – знайшли собі нову роботу. Таку статистику наводять українські сайти пошуку роботи.
Утім навіть у цих важких реаліях компанія 1CallCenter, що працює 12 років на ринку роботодавців, продовжує популяризувати себе та впевнено збільшувати свій штат. Сьогодні компанія активно розвивається на європейському ринку. У наших найближчих планах — активна співпраця з угорськими, словацькими та чеськими проєктами. Для цього у штаті компанії планують збільшити чисельність співробітників, які володіють угорською, словацькою або чеською мовою.
Навіть в умовах сьогоднішніх реалій 1CallCenter постійно сприяє особистісному і професійному розвитку своїх працівників, організовуючи різноманітні тренінги та заходи, які мотивують співробітників та піднімають командний дух колективу.