Стан доріг в Ужгороді – одна із найбільш делікатних тем для місцевої влади. Актуальною ця тема є й для водіїв, які готові говорити про «вічні ями» не одну годину.
Пікової актуальності цей аспект життя міста набув під час так званої «відлиги» - сніг розтопився, лід «пішов» до Угорщини. Тепер «принади» ужгородських доріг можна не лише побачити, а й відчути.
Пробиті колеса, механічні пошкодження, втрачені нервові клітини – це про ужгородських водіїв та їхні транспортні засоби.
Одним із перших ужгородців, авто якого зазнало ушкоджень через нові ями 2017 року став Роман Пеляк.
Їдучи вулицею Легоцького, авто Романа втрапило у вибоїну. Як наслідок – порвана резина на двох колесах і погнуті диски. У коментарях журналістам, Роман відзначає, що намагатиметься добитися справедливості у суді.
У цьому матеріалі Сайт міста Ужгорода перевірив, у якому стані перебувають в останній місяць зими дороги, які нещодавно ремонтували, та дізнався, що робитиме мерія, щоб виправити ситуацію.
Площа Петефі
Ця ділянка дороги і все, що навколо неї – обличчя центру Ужгорода. Ремонтні роботи тут «заморожені». У мерії запевняють, що капремонт дороги запланований у 2017 році. Наразі приймаються проекти реконструкції. За словами Богдана Андріїва, реконструкція площі Петефі розпочнеться навесні.
«Ми вже звикли. Майже рік так їздимо. Коли зняли верхній шар дороги, то подумали, що швидко й нову покладуть. Чесно кажучи, є більш проблемні дороги в Ужгороді, але Петефі – це ж центр міста…», - говорить водій маршрутки.
Дорога на Петефі, звичайно, не є найбільшою жертвою ужгородських «холодів», однак її стан упродовж такого тривалого відрізку часу залишає масу питань.
Капушанська
Ремонтні роботи на одній із найдовших вулиць міста контролював особисто Андріїв. Щоправда, ремонтували лише частину вулиці.
Чи позначилась негода на рівній дорозі і новеньких бордюрах? Насправді, ситуація на відрізку вулиці від обласної лікарні і до «Фокстроту» є стабільною. Немає ні ям, ні вибоїн. Бордюри, які були нещодавно встановлені, у хорошому стані.
Однак, тільки-но проходиш обрану частину вулиці, «казка» закінчується. Решта Капушанської просто «всипана» ямами і невдалими спробами приховати це.
«Дороги – це повсякденна проблема. Щоб привести їх до порядку, треба розум, працьовитість та неабиякі кошти. Тож поки у нас ремонтуватимуть дороги тільки у дощ, при цьому на всьому заощаджуючи, толку великого з того не буде», - каже Анатолій.
8 Березня
За словами переважної більшості ужгородських водіїв, дороги у Новому районі є найбільш проблемними.
Далеко за прикладом не довелось йти. Вулиця 8 Березня. Тут водії їздять за принципом всесвітньо відомого мему про п’яного водія.
Учасникам дорожнього руху доводиться навіть порушувати правила, аби не втрапити у яму. Славнозвісний ямковий ремонт не допомагає.
«Щодня їжджу цією дорогою вранці на роботу. Це просто якийсь жах. Треба дуже постаратися, аби не залишити колеса у цих здоровенних ямах», - ділиться враженнями про дорогу водій Діана.
Собранецька
Упродовж тривалого часу водії «плювалися», що частина однієї із головних дорожніх артерій міста перекрита. Це підрядники разом із Водоканалом проводили капремонт.
Минуло декілька місяців. Частина відремонтованої дороги пройшла тест 20-градусним морозом. І, на диво, залишилась неушкодженою.
Проте, ситуація аналогічна із вулицею Капушанською. Виїжджаючи за межі відремонтованої ділянки вулиці, втрапляєш у сувору реальність – ями, вибоїни та невдоволені обличчя водіїв…
Підгірна
Навколо капремонту частини цієї вулиці точилось, напевно, найбільше розмов, жартів та спекуляцій. Декілька разів цю вулицю під час ремонтних робіт робили вільною для проїзду, потім знову перекривали. Що ж маємо тепер?
Ситуація, як і на Собранецькій. На ділянці дороги, де проводився капремонт, все добре. Дорога без ям, бордюри не пошкоджені. Та як тільки виходиш за межі відремонтованого, впізнаєш «старий-добрий Ужгород» без нормальних доріг…
0312.ua дізнався в ужгородській мерії, за чиї гроші ремонтуватимуть постраждалі від морозів вулиці та які дороги отримають капремонт у 2017-ому.
«За договорами підряду виконавець у межах гарантійних зобов’язань повинен у повному обсязі відновити дорожнє покриття власним коштом, - запевняють у мерії – Додаткового фінансового навантаження на бюджет міста через вибоїни, які виникли на капітально відремонтованих торік ділянках доріг, не буде».
У 2017 році влада планує ряд капремонтів доріг в Ужгороді: Берчені, Антонівської (поруч із проїздом під залізничним мостом біля вул. Анкудінова), Можайського, Заньковецької (від проспекту Свободи до Грушевського), облаштування колового руху на перехресті Легоцького та Перемоги, площі Кирпи, вулиці Стефаника, заміна інженерних мереж на площі Ш. Петефі
А поки ж у мерії сподіваються, що ямковий ремонт все-таки виправдає себе:
«Ямковий ремонт буде проводитися на всіх дорогах міста. Зараз працюють за технологією холодного асфальту, згодом буде проводитися поточний ремонт гарячим асфальтом».
ТОП-3 жартів про ужгородські дороги:
- Хто в Ужгороді клав сніг і лід, що за фігня? Пару теплих днів, всьо розтануло і з'явилося купа дірок з шматочками асфальту. Як тепер на санках та ковзанах їздити??? (Сергій Микита)
- Ужгород очень добрый и приветливый город. Когда зима заканчивается, он улыбается и у него такие милые ямочки. (Олександр Шевелюк)
- Якщо вже так тяжко йде легалізація вогнепальної зброї для пересічних громадян, то може спочатку дозволили би бити пики? Бо у мене вже потроха закінчується місце у блокноті зі списком причетних до стану ̶у̶ж̶г̶о̶р̶о̶д̶с̶ь̶к̶и̶х̶ ̶д̶о̶р̶і̶г̶ Ужгорода. (Олександр Маріаш)
Нагадаємо, Відремонтовані дороги в Ужгороді перевірить комісія.